2010年5月31日 星期一

甜心黑哥

禾個黑哥, 一向都心高氣傲, 對人類既不痴戀, 也不纏身…….

想當日, 禾好好醜醜咁呃左佢返來我屋企住, 佢個心都不知幾唔願意!

事隔年多, 有一日禾問佢………

我: 黑豬, 你掛唔掛住婆婆?
黑: ………… (你想點)
我: 你唔記得婆婆咩?
黑: ……………(佢諗起舊屋同我呀媽)
我: 呢….你之前住果度….
黑: (好唔老黎) 我係依度住架))) 我唔會走架))) 我係住係依度架)))))
我: 下? 邊個話唔要你jack? 我問你記唔記得之麻, 冇話唔要你wor, 仔!
黑: 哦, 我唔走架
我: 唔走啦緊係, 你係我個仔麻, 你一世都要跟住我架, 我點都唔會唔要你架!
黑: 咁我唔走架, 我要同你一齊架
我: 緊係啦, 傻豬, 你一定同我一齊架
黑: 我係度訓架, 我係屋企等你返來架, 我同佢地(小妖+呀彩)一齊架
我: 係啦, 緊係一齊啦, 傻豬!!

嘩 kakakakkaakaka 巧開心丫 ~~

1 則留言: