2010年2月27日 星期六

你還愛我嗎?

我以為我已忘記, 我以為我可以控制自己, 原來...............我只是自欺欺人!

肉體的歡愉, 還是心理的慰藉? 可唔可以兩者兼得?

7 則留言:

  1. 咁你想點jack,想做咪做囉,想做要話比人知先得架喎,你唔講比人知你想做,咁人地唔知你想做架喎,如果你想齋講唔做,咁都要講比人知先得架喎,又如果你想齋摸唔做,咁你都要話比人知架喎,你唔講,人地又點知jack! 亂嗡廿四搭魚咀八婆菲字 :p

    回覆刪除
  2. 頂~ 咁都俾你見到架!
    呢度明明冇人架麻!
    妖~ 我地想神交丫麻, 不過.....有人怕出事, 但又唔捨得唔交, 你明唔明 ?

    回覆刪除
  3. 果然係四大淫X之首...hahaha~~

    回覆刪除
  4. 春天過左架喇, 應該好番架喇!
    或者真係做唔到朋友lor!

    回覆刪除
  5. 你捨得架喇? 你一縮,人地走左,唔好後悔喎!

    回覆刪除
  6. 妖,你當我地唔係人牙?

    回覆刪除